Pages

.

Party Time Barbie

Party Time Barbie z roku 1994. 
Jako, że wszystkie lalki z tym moldem, wyprodukowane w latach 90tych, są u nas nazywane Ewelinami (po mojej pierwszej lalce Barbie Glitter Hair), to ta dostała (trochę podobne imię) Ewa ;D
Lalka urzekła nas swoją delikatną urodą. Jej makijaż ust oraz dodatki mają piękny, brzoskwiniowy kolor. 
Ma ona bardzo ciekawe kolczyki, ponieważ są to małe kokardki. Jest to nasza pierwsza, pudełkowa "Ewelina", dlatego jest dla nas bardzo ważna ;)
Do lalki dołączony był  elektroniczny zegarek dla dziewczynki. Ewa też posiada swój zegarek ;d

Pamiętam, że do każdej mojej laki w dzieciństwie, dołączony był grzebyczek. Nie wiem dlaczego, ale są one dla mnie bardzo ważne. Mam je ułożone kolorystycznie w specjalnym pudełeczku ;) Już w dzieciństwie tak je przechowywałam, ponieważ nie czesałam lalek i musiałam mieć je gdzieś schowane.
 Teraz chyba do lalek nie dołączają grzebyków i jest to trochę smutne ;p
Ale, na szczęście, Ewa ma swój grzebyk w tym samym kolorze co reszta dodatków.




Do serii Pary Time należała Barbie, Teresa oraz Christie, której nie ma na odwrocie pudełka.






No comments:

Post a Comment