Pages

.

Barbie Basics cz.2

Na początek chciałam podziękować wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Życzę też Wam udanych i słonecznych wakacji!

A teraz reszta moich dziewczyn z serii Basics w strojach kąpielowych. Jako, że mam wolne już od końca kwietnia, to postanowiłam uszyć coś dziewczynom. Robienie zdjęć teraz zajmuje mi dużo czasu bo aparat stary i bateria stara. Wyładowuje się po kilku zdjęciach ;x Trzeba kupić nową. Zdjęcia mogę robić tylko przy wyjściu na balkon bo inaczej ten aparat nic nie chce pstrykać. Do tego jak już się ułożę z lalkami, to psy (a mam ich 3) robią sobie wędrówki w jedna i drugą stronę, po moim "planie zdjęciowym" ;d

Chciałam jeszcze dodać, że udało mi się wynająć mieszkanie we Wrocławiu na studia ;) Będę musiała poszukać nowych miejsc do robienia zdjęć dziewczynom. Nie wiem też, czy zabierać na stałe jakieś lalki z rodzinnego domu ze sobą. Bo tam chyba nie mam gdzie ich postawić, a wozić je w tę i z powrotem co jakiś czas to też niewygodnie.




























No comments:

Post a Comment