Pages

.

Bead Blast Barbie

To właśnie od niej zaczęła się moja miłość do lalek Barbie. Dostałam ją pod choinkę, gdy miałam 6 lat ;)


Była to moja trzecia lalka od Mattel. Zakochałam się w jej włosach i od tej pory przesadnie dbałam o swoje lalki ;d Podczas zabawy lalki nie mogły dotykać bucikami ziemi. Nie czesałam ich i nie robiłam im fryzur ;p Gdy przychodziły kuzynki i koleżanki, obserwowałam, czy nie niszczą moich Barbie ;d
W dzieciństwie nazwałam ją Kasia (moja imienniczka :) ). Jest już ze mną od 12 lat i świetnie się trzyma!
Headmold Mackie. Włosy ma koloru blond z ciemniejszymi pasemkami. Posiada wszystkie swoje akcesoria: koraliczki na włosy, nożyczki do aplikowania i grzebyczek :)

Mama ma dzisiaj urodziny i z tego powodu sprezentowałyśmy sobie nową lalkę z serii Basics ;d




No comments:

Post a Comment