Pages

.

Glitter Hair Barbie- Ewelina

Barbie Glitter Hair była moją pierwszą lalką, dlatego to ona wystąpi w pierwszym wpisie na mojego bloga.


Jako mała dziewczynka nazywałam ją Ewelina ;) Dostałam ją w wieku 3 lat. Spośród moich wszystkich Barbie jest ona w najgorszej kondycji. Była razem ze mną, 15 lat temu, na wakacjach w Mielnie. Bardzo chciała wykąpać się w morzu, przez co się zniszczyła. Woda morska chyba nie służy włosom i makijażowi Eweliny ;d
Mama zajmuje się odnową używanych lalek, kupionych przez nas na aukcjach. Jednak żadna z jej metod nie pomogła Ewelinie. Gdy byłam dzieckiem i lalki Barbie służyły mi do zabawy, Ewelina zawsze odgrywała rolę "Matki" innych Barbie ;) Chyba przez to, że wydawała mi się najbrzydsza. Ewelina zgubiła swoją biżuterię i akcesoria. Posiada swoją oryginalną sukienkę, jednak nadruk również uległ zniszczeniu :( Myślę jednak, że nowa Barbie Glitter Hair zagości kiedyś w naszej kolekcji :)


A tutaj Ewelina podczas letniego opalania ;)

No comments:

Post a Comment