Pages

.

Barbie i Diva, Karina i Marc

Dziewczyny z serii  "Barbie and The Rockers" już są po SPA ;) Tutaj zdjęcia Divy z pobytu w Salonie u Krysi ;p




Barbie dostała nowe ubranko, miała być ubrana w srebrny top, ale nie miałyśmy do niego odpowiednich spodenek ;p Mama wystylizowała obie lalki i uszyła pończochy dla Divy.






Tutaj włosy dziewczyn po SPA ;d 



Diva, gdy przyszła do nas miała jeden wielki kołtun na głowie ;x Ma też przycięte włosy z przodu. Po pierwszym SPA jej włosy prezentowały się tak (włosy Divy po drugim SPA były pokazane na poprzednich zdjęciach):


A tutaj Karina i Marc by Busch ;) 
Moja Karina nazywa się Daria ;d Była ulubioną lalką mojego najstarszego brata. Uszył nawet dla niej torebkę ;D
Marc, gdy jeszcze mnie nie było na świecie, był zabawką moich braci. Odgrywał rolę jakiegoś wojownika czy tam rycerza ;p Jego włosy się trochę zniszczyły i wyglądają jak afro ;p 
Nie ma tez małego kawałka na nosie. 
Gdy byłam mała, zdenerwowałam się na niego. Nie chciał siedzieć na krześle w domku i go ugryzłam :(



Darię ubrałam tak, aby pasowała do Barbie i Divy ;d


To zdjęcie sprzed 21 lat. Jest na nim mój drugi brat z Kariną, która gdzieś zaginęła.

No comments:

Post a Comment