Pages

.

Stardoll! Stardoll! Czerwonowłosa ;d

Przyszły moje Stardollki ;)) 
Jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona! Świetne są, tylko bardzo sztywne :( Całe ciało jest nieruchome, jedynie ręce odchylają się na boki. Na razie odpakowana została tylko czerwonowłosa z serii Fallen Angel. Zrobiłam jej kilka zdjęć, choć światło było nijakie.

Wszystkie lalki z tej serii mają rotowane, długie rzęsy. Ubranka są wykonane bardzo starannie. 
Moja ... właśnie nie wiem jak ją nazwać :( Ma ktoś może jakiś pomysł? ;d
Usta lalki są ciemno czerwone i układają się w lekki uśmiech.Zewnętrzne kontury są jednak ciemniejsze, niż usta w środku. Lalka ma szare oczy, a makijaż w stylu smoky eye. Jej skóra jest bardzo, bardzo jasna, co bardzo mi się podoba ;) Potrafi też sama stać, choć ustawienie jej zajmuje trochę czasu.

Do każdej lalki był dołączony bon upominkowy na 100 stardolarów, który dodatkowo umożliwia zostanie Super Star na stronie http://www.stardoll.com/ ;p Gdy byłam młodsza, posiadałam konto na tej stronie. Postanowiłam sprawdzić, czy jeszcze jest aktywne... i się udało! Za otrzymane pieniądze kupiłam lalce kilka ubrań i wnętrz mieszkalnych, a co ;P Dostałam również w grze ubranie, które ma moja prawdziwa lalka ;)













A teraz dodatki ;D 
Wszystkie lalki maja bardzo fajne buciki. Ta otrzymała czarne botki na wysokim obcasie. Ma też ciekawe rajstopy w zwierzęcy wzór ;d Piękne rękawiczki z koronką i małą, czarną torebeczkę. Stojak ma wybite logo Stardoll oraz Barbie ;) 






Na zdjęcia czekają jeszcze 2 dziewczyny ze Stardoll ;) I proszę Was o pomoc w wyborze imienia dla czerwonej ;P

No comments:

Post a Comment